Гарантія на продукцію, придбану в нашому інтернет-магазині, залежить від типу продукції (двері, фурнітура), а також від торгової марки (виробника) продукції:
•    Вхідні двері – гарантія на цей вид продукції прописана окремо на кожній сторінці товару на сайті https://bronedveri.kiev.ua/ у вкладці «Гарантія». Як правило, найпоширеніший термін гарантії на вхідні двері – 12 місяців.
Винятком є ​​такі елементи (частини дверей), гарантія на які з дати виробництва:
Дверна фурнітура (ручки, замки, петлі, циліндри) виробництва Італія/Німеччина/Португалія/Туреччина – 1 календарний рік
Дверна фурнітура (ручки, замки, циліндри) виробництва Китай – гарантія 14 календарних днів
Ущільнювач – 6 календарних місяців дати монтажу продукції.
Гарантійний термін набирає чинності з моменту підписання ПОКУПЦЕМ документа (витратної накладної), що підтверджує отримання товару.

Наша компанія забезпечує гарантійні зобов'язання лише за умови дотримання Покупцем «Інструкції про зберігання та експлуатацію дверей». У разі недотримання Покупцем «Інструкції про зберігання та експлуатації дверей» гарантійні зобов'язання втрачають чинність.
Не підлягають гарантійному обслуговуванню та Продукція, які мають:
•    Механічні пошкодження або зовнішні дефекти, що виникли внаслідок недотримання правил транспортування, складування та зберігання Продукції, Покупцем;
•    Пошкодження, що виникли в результаті  використання виробів у невідповідному температурному режимі та режимі підвищеної вологості
•    Місцеві забарвлення та деформації, пошкодження елементів або вузлів, що виникли внаслідок набухання матеріалу внаслідок підвищеної відносної вологості повітря у приміщеннях
•    Дефекти, що виникли внаслідок неналежного захисту виробу на час виконання будівельних робіт (забруднення цементним, штукатурним розчином, монтажною піною, пошкодження внаслідок очищення дрібнозернистими або їдкими хімічними миючими засобами);
•    Пошкодження, що виникли з вини тварин;
•    Несправності Продукції, що виникли внаслідок форс-мажорних обставин, що настали незалежно від Продавця та умов експлуатації (повінь, пожежа, злом тощо).
•    Продукція самостійно встановлені силами Покупця неправильним чином.
Наша компанія несе гарантійну відповідальність за приховані дефекти, невидимі під час здачі-прийняття Продукції.
Якщо протягом гарантійного терміну в Продукції будуть виявлені дефекти, що виникли з вини Виробника, ми зобов'язуємось усунути їх за свій рахунок протягом 14 робочих днів з моменту отримання письмового повідомлення про виявлені Покупцем дефекти або в термін до двох місяців, якщо Вироби потрібно повторно виготовляти .
Обов'язковою умовою гарантійного обслуговування є надання ПОКУПЦЕМ наступних документів:
•    Договір купівлі – продаж товарів або специфікація з переліком виробів за Договором,
• Квітанція про здійснення оплати, видаткова накладна, акт приймання-передачі робіт з монтажу (якщо виконувались роботи).
•    Гарантійний ремонт проводиться в тому випадку, якщо Покупцем було дотримано всіх норм та правил експлуатації Виробів (у тому числі за відсутності слідів механічних та хімічних пошкоджень).
Продавець забезпечує після гарантійного обслуговування на договірній основі.